23 December 2010

Baju - T

hi budak-budak nakal! walaupun belog aku ni tak berapa ada orang nak baca. tapi tak kiraaaaaaa! aku nak update jugak. hahaha. oke, fyi, design yang aku submit dekat rekatee dah dipilih utk di print atas tshirt. finally! finally! ha? tak tau apa tu rekatee? oke, klik sini. design artfight telah dicetak dan dijual dengan harga RM49.00. ttg kualiti aku tak boleh nak tulis lagi sebab aku sendiri belum dapat tshirt ni. aku akan dapat tshirt ni dalam minggu depan dan aku akan tulis lagi pasal tshirt ni.

oke, mcm mana nak beli? tshirt ni boleh beli online jek. terus ke link ni http://www.rekatee.com/shop/product/11-Art-Fight/ klik size korang dan isi detail. kalau korang tak nak register pun takpe, just sign up as guest. kalau lagi malas tahap gaban dinasour trex, korang bagi aku je orderkan dan tshirt akan sampai ke rumah korang dengan selamat. plus free stuff lagi tauuuu.hehe. oh!! sebelum aku terlupa, special utk korang. akan ada 20% diskaun. mcm mana nak dapat diskaun? oke, tanya aku sekarang. aku akan bagi secret code utk dapatkan diskaun 20% ni. come on! apa tunggu lagi weh. mari support!



macam mana nak beli? oke, korang klik link yang aku bagi tadi atau klik sini

1. pilih saiz korang


2. korang boleh pilih "member checkout" jika korang dah register di rekatee. aku tau, korang pemalas kalau nak register2 bagai ni kan, so korang boleh klik "guest checkout" dan korang akan diminta utk isi form ni. lepas dah isi form, buat payment dan submit. senang je kan? payment korang boleh buat pakai money transfer atau pun cash deposit. senang kan senang? 



thanks weh!

3 comments:

anak saha said...

omaw! saya nak beli! nak! nak!
excited gila tgk baju tuh. nak! nak! nak! nak! . ok memang nak sangat sangat :))

omawrozduan said...

thanks raby ;)
beli okay.
kalau nak diskaun,
code diskaun dia ialah "OMAW"
dengan diskaun code tu,
raby akan dapat 10% diskaun ;)

oma

stuckindat3 said...

tahniah rekkan dah di atas baju reka tees : )

terus bekarya