30 December 2010

baju dah sampai

finally, masa yang aku tunggu dah tiba. akhirnya tshirt dan payment aku dari rekatee dah pun sampai kat pintu rumah. eh, actually bukan kat pintu rumah pun. abang pos laju tu datang masa aku takde, so..aku kena gi amik sendiri kat pejabat pos. haha. takpelah

first expression aku bila tgk packaging ni, oh! wow! nice ehhh. packaging dia cantik, aku bajet2 diaorang bungkus pakai platik coklat tu je.hehe. then, dah sampai rumah baru aku bukak habis. takut la kan nak bukak kat situ takut-takut aku kena ragut ke apa.haha! sayang dol.

bila dah sampai rumah, aku bukak packaging tu dengan rakuss. debush! debush! warggggghhh!!!!!! "tshirtttttt!" memang sebelum ni aku ada print tshirt, tapi tak pernah pulak excited mcm ni.kah! kah! warghh, cantikk betul. dalam bungkusan tu terkandung 2 helai tshirt(for me and for her), cek dan sticker. oke, bercakap pasal kualiti printing, memang terbaik. sharp gila. dari segi kualiti kain pulak, sangatlah terbaik, materialnya 50%PVC dan 50%Cotton.

so, sape2 yang nak dapatkan tshirt ni boleh la ke rekatee(artfight) utk belian secara online. dan jgn lupa utk dapatkan diskaun 20% dengan letak kata laluan, "OMAW" dekat discount code.

thanks weh!



a nice packaging

The label



male cutting

female cutting

No comments: