02 October 2009

Syawal kali ini

heyp,assalamualaikum.
bila kita dah puasa, kita mesti raya kan?

raya kali ni baju kaler hijau. yeap, satu family kaler hijau, bila tangkap gambar background gambar daun, memang jadi duta alam sekitar la.haha.malas pulak nak citer banyak pasal apa yang itu dan apa yang ini tentang hari raya kali ni. aku post gamba ok? hehe.


peace!! and banana!
bersama bonda tercinta ,tersayang.

laila, akak,umai

tengok warna pisang tu.hehe

warna tema alam semulajadi

di perkuburan

sofea si chomel

raya ke dua aku gerak teluk intan utk beraya kat rumah kak yati,
balik tu singgah menara condong yang takdelah condong sangat

depan menara condong!

telok intan! yeah!

mak,ayah di Mcd teluk intan. raya2 makan McD

bersama adik aku, afiq

siapa kata aku tak berhak dapat?hehehe






3 comments:

t.K.a said...

ku nk komen utk pic yg last skali 2,... YA!!! sememangnya mmg aku pn masih berhak dpt itu!! lg byk wo..!! hehehe

misteri said...

nice pic n story ouhh :)
haha.duet raye! :D

Omaw Rozduan said...

heheheeh