13 September 2009

Exam Hari Sabtu dan Ahad. bangla pun cuti bhai..

Jadual Exam saya

Sabtu : PWW
Ahad : FOA & CS2
Isnin : Digital Animation
Selasa : Digital Audio Video

Hari sabtu ahad ni, direct aku exam. patutnya sabtu ahad ni la aku boleh balik KL kejap beli baju untuk raya. giler ah. tak beli apa lagi. baju melayu? hmmm.. mak belikan kot. tadi, lepas exam aku singgah kedai radioactive, ipoh prade. rembat sehelai dua pastu blah! sempat gak aku belikan untuk adik aku, sale bhai..sale..

tgh jalan-jalan, teringat.. lama aku tak tengok ipoh prade ramai mcm tu.tapi aku rasa dulu lagi ramai.populasi manusia makin berkurang ke?tahun bila ntah aku pergi, masa tu aku belum matang lagi kot. dan ramai gila brader2 skin dan brader2 punk berkeliaran kat situ. gila heaven dowh! haha ;D rindu jugak saat tu. lagi rindu makan maggi kat yikfong.haha

No comments: