11 April 2009

Menghitung Hari

Drink : Bandung Ais
Mood : Happy
Listen to : White Shoes & The Couples Company

Assalamualaikum,
akhirnya,hanya tinggal satu lagi paper esok utk aku tamatkan.hehe.pejam celik jek!haha.dan hari isnin aku baik kolumpo.weeeeee ;) tak sabar siot! cuti ini adalah untuk gomokkan badan.haha ;D 25&26 aku datang balik ipoh utk join event wuhuu 09. aku harap korang bleh datang sama sekali. dalam akhir bulan 5 atau awal bulan 6 aku nak buat trip ke pangkor bersama rakan kolej. ni pun idea dari "BODMASS",actually aku ngn bodmass dah rasa sepoi-sepoi angin pangkor masa lepak kat kolej itu hari.hahaha ;D karut jek. insyallah,jika takde aral melintang, trip ke pangkor ni aku akan jalankan hingga berjaya.insyallah ;)

dalam 3bulan, aku takkan jumpa kawan2 aku kat sini,aku pasti akan merindui korang walaupun korang belum tentu merindui aku.hahaha ;D dan masuk semester depan, aku tidak lagi duduk di cherry park, yeah! besar kemungkinan aku akan berpindah ke Ampang.

oklah,aku nak packing barang utk kosongkan rumah.bye ;)

1 comment:

camera kasar said...

haha..omaw.mari ke pangkor..
haha...
yea...sok last day kte di 27c...hhaha~