02 February 2009

Shopping Bersama Ana





Ketika cuti ni, adik aku yg tersayang.NURUL FARHAANA suruh aku bawak dia gi beli baju unit uniform dia..baju pandu puteri katanya.abang mana yg tak sayang adik.tanpa bantahan aku bawak dia gi ke kedai PROFFESSOR,selayang mall.mak pun ikut serta.punyalah excited dia time nak pergi selayang mall tu.hahaha.gambar kat atas ni pun dah nampak keseronokkan dia kan? jeng!jeng!jeng! selepas 40minit baju dah dibeli semua sekali RM100 .mahal gak eh.lama tak masuk selayang mall,aku jalan2 kejap.terserempak azrin.haha.dia baru pas SPM.sembang2 punya sembang baru tau dia orang ipoh.lepas tu terus balik umah ;)


sampai jek rumah,
ana kata kat aku.
"yop,esok tolong tukar seluar yg ana beli tadi.yang ni longgar la."

aku pun,
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee

4 comments:

NadaFio said...

SAPER TAK SAYANG ADIKKAN...
adik memang songeh banyak tapi SAYANGKAN???...
hahahahha~

wawabescoot said...

hahaha'
pandai budak nie buat gaya'

ada gaya!!!
hahaha

Omaw Rozduan said...

heheh
like abang like adik ;D

Omaw Rozduan said...

heheh
like abang like adik ;D