01 February 2009

Kenapa Aku Botak?

Aku dah BOTAK.tapi taklah aku cukur rambut kat kepala ni..lebih kurang mcm mawi jek.heee. kisahnya begini,petang kelmarin seperti biasa,rambut aku dah mula agak panjang dan aku suruh la ayah aku potongkan..EN Rozduan.mmg pada mulanya mmg tak plan pun utk gunting kasik botak. tgh sedap bapak aku sodok rambut aku pakai mesin potong rambut tu..tiba2 klip dia tercabut dan tersodok kat rambut aku bahagian depan.abih botak rambut aku bahagian depan tu..adoi!! so,takkan nak biarkan belah lain panjang dan bahagian depan tu jek botak kan?? so terpaksalah botakkan semua sekali...huhuuh ;'( sedih gak.tapi rambutkan bleh tumbuh.haha.

pada petang tu aku lepak dgn muny,saley,zu dengan rambut baru.ahha ;')
sape ntah kata kepala aku dah macam sami budha...haha kiwak tol!




5 comments:

eD love photographY said...

sami budha?
hahahahaha......
geli ooo'
haha

Lea Shariff said...

hahahah..
omaw omaw omawwww...
kelakaw laaa..........
dah botakkk..
baru jer nak nampak kurusssss tang tinger.. dah chubby balik..
ngeh3......

weh. rindu aku takk?

Omaw Rozduan said...

hahahha
apa yg ko geli ed????
wahaha






Lea,
maunya tak rindu :P
rinduuu la weh!
ko jek tak rindu kat aku .

NadaFio said...

mcm bebola ayam kat pasar malam depan umah aku kat lake view pon ade..

Omaw Rozduan said...

kau samakan kepala aku ngn bebola ayaM???
hampeh!!!!!!!!!!!!