02 February 2009

FotoShoot Kebetulan Akhirnya Menjadi

Petang Rabu time aku cuti itu hari,selepas kepala aku mengalami peristiwa kebotakan..sesi fotografi telah aku jalankan secara tak sengaja bersama model aku,zue.. utk projek photomedia. sebenarnya petang tu aku ajak muny,saley lepak.zue pun ada sekali! ah! sudah! prop aku tak bawak.. tapi takpe la.kita kasik testing dulu. cuaca yang amat tak sedap utk aku snap gambar. kelam.. tapi aku cuba dapatkan blue sky gak! hehe.try error!try error! akhirnya dapat gak.puas hati. mcm ne pun,jika takde aral melintang..aku tetap akan jalankan sesi ni sekali lagi.hari lain la plak!! senang gak bekerja ngn zue! apa yg aku suruh wat dia wat walaupun dia ni banyak gelak!.

petang makin kelam dan terus malam..sesi menangkap gambar dihentikan! wargh!! hujan doh! "ok,kita gerak opis bapak aku sementara nanti hujan berenti." diaorang semua setuju tanpa bantahan. dalam opis, kitaorang berchatting di kampungchat.miahaha ;D kitaorang menyamar jadik perempuan.haha kampungchat korang paham2 jela.. kepada sesiapa yg belum mengenali kampungchat..korang gi kampungchat.com korang masuk jek nickname perempuan..korang tgk apa akan jadik.hahah

selesai sudah hujan, kitaorang terus keluar,hari pun dah gelap.semua balik umah masing2.
tapi pukul 10mlm kitaorang kluar balik.gi danau kota dan KL downtown.haha :D.


Terima Kasih Zue

Terima Kasih ;D

Lastly,
Foto ni aku jadikan foto utk Projek Assignment aku


No comments: