13 February 2009

Maksimakan tahap kesabaran aku

SABAR!!SABAR!! OMAW!! SABAR!!! hanya dengan kesabaran yang dapat mengatasi masalah aku sekarang. kenapa? pasal MARA la.janji tinggal janji.celaka tol. bila tadi aku mintak agreement MARA..dia cakap takde! hahaha! yang pelik, kenapa kawan aku sorang ni,Johan namanya.. bleh MARA pos agreement sampai gate rumah?bila aku tanya, dia kata Johan ada masalah surat beranak.alasan tak logik! sakarang..Omaw Rozduan nak tanya, "APA MASALAH BORANG AKU??? SIAL BETOL!! " takkan nak tunggu ada kabel kat pejabat MARA baru bleh dapat..tak guna aku maki hamun diaorang,yang pasti aku kena sabar tunggu agreement tu.sabar! sabar! mulai sekarang aku kena senyum seikhlas mungkin.

hasil daripada kemarahan aku, mungkin terasa reda sedikit bila tadi aku dapat result statistic, alhamdulillah,LULUS! tak sangka plak lulus.walaupun tak setinggi nad dan enil yang bersaudara, aku tetap bersyukur.hehe.


7 comments:

yOkAi said...

rilek bro.
wa sem 4 bru dapat.
penyabar x aku?
ko kne sedar ko kt kolej yg menagementnye cm sialan

Omaw Rozduan said...

ye,
ko mmg penyabar ;)

NadaFio said...

satu jew aku bleh cakap...
FUCK

Syahzamir S. Hashim said...

omaw..
sabo ek..
x lama ag dapat ar..
ak dulu pn camtu gak..
tunggu cam cipan, lama gler babeng..
nasib baik dapat..
berbayor la ksabran ak..
alhamdulillah

tkai said...

wah..bengang toi..
hohoho..

Omaw Rozduan said...

cuba bersabar ni ;)

Dino[m*] said...

omaw....
situasi ko dgn ak sama je lah...
aku fuck btul la...
kenapa la lambar sgt sign agreement tuh...
mcm nak gi bangunan mara sendiri gi ambil agreement tuh...
senang sikit...
x payah nak tunggu si bahalul tu ambil...