10 January 2009

KELAS HARI SABTU

Wah!! gilak babeng ah.hari sabtu pun ada kelas.kalu setiap minggu kita ada 1hari jek cuti..tak tau la aku nak cakap macam ne.maunye otak aku mengalami krisis terhebat.haha. pagi tadi aku bangun awal.serius! susah plak aku nak bangun seawal pagi tadi.tapi,bila turun..tayar aku mengalami kepancitan!! wahh!! siot!  "aku ni mmg ditakdirkan takbleh datang kolej awal ke??"so,nak dijadikan cerita! hari ni aku gi kolej naik bas jek.kiwak tol.bergoncang-goncang bontot aku yang pejal ni duduk atas sit bas tu.wahahha.
masuk jek lab akui diberi masa untuk menyiapkan projek micromedia director aku.pergh! nasib baik dia bagi masa skit..
tapi,seriusly cakap! bila dah setel.hasilnya macam celaka..yang aku bleh kata kan..movie yg aku hasilkan saling tak tumpah seperti dibuat menggunakan microsoft office power point.haha.tapi aku kagum dgn hasil kerja abear,terbaik!! takpelah! aku akan lebih berusaha untuk meng-explore micromedia director selepas ni.harini aku tak balik ngn sham dia nak balik dulu.uzapan terima kasih aku ucapkan kat Frodo coz tumpangkan aku balik umah. kalau tak aku nak jalan kaki jek. ;)

<OMAW>

No comments: