11 January 2009

Carut

Currently Listen to : Hujan - Ludah Amerika

Kurangnya aktiviti kokurikulum dikolej semakin memperbanyakkan carut aku terhadap kolej aku. kalau setakat kolej sekangkang kera tu..buatlah sedikit kelab atau persatuan yang dapat memikat golongan remaja. nak aku bagi contoh? "kelab fotografi". dulu,time kem orentasi,aku pernah tanya kat salah seorang MPP,"kak,kat kolej yang indah ni ada tak kelab fotografi??"lantas dia menjawab."oh,kelab fotografi belum ada,tapi bakal diwujudkan.." aku pun berkata "haa..BAKAL??" tapi kan,sampai sekarang kelab "BAKAL" tak pernah wujud.aku tulis mende ni bukan sebab kat kolej aku tu takde kelab fotografi..tak kisah la korang nak tubuhkan kelab apa pun!! kelab basikal ke..kelab lumba sampan ke..malahan kelab ekonomi rumah tangga pun boleh.. asalkan ia mampu memikat remaja!! ni tak..dari isnin sampai jumaat ada kelas.pastu sabtu ahad dok terkangkang kat umah! wtf? itu hari kat notice board kata ada perjumpaan kelab usahawan muda..yeah! secara seriusnya aku excited jek nak gi..tapi bila sampai tempat yang dijanjikan..dia punya penasihat pun aku tak nampak batang hidung!!! pi mampuih la korang!!..aku tak harap pun kolej aku tu utk jadi seperti UiTM atau universiti lain yang mempunyai unit itu dan ini..memang aku tak harap pun.tapi sekurang-kurangnya..adakanlah aktiviti! tolonglah!! janganlah terlalu Islam Hadhari sangat!  seksa jiwa aku ni korang tau tak! 

<OMAW>

No comments: