20 December 2008

Selipar Baru dan Peperangan Maya

Tadi,tgh aku boring-boring melayari tenet,budak-budak umah ajak gi kuar makan dekat Greentown Mall (GM).pada mulanya aku agak keberatan..tapi mengenangkan perut yang tidak lena, aku gi jela.makan maggi mana kenyang kan..hahah ;D aku orang terakhir sekali siap,haha .kesian diaorang kena tunggu aku mandi dulu.hehe

dalam pukul 2 sampai GM,terus ke food court mencari kedai yang sesuai dengan selera buas kami.haha.aku macam biasa ah,aku akan mencari kedai yang sama sebab ni bukan pertama kali aku makan kat GM ni..akupilih kedai yang hujung.lepas pilih lauk,harganya semua RM2.80 ! terkejut gilak aku.murah gilak.sedangkan lauk yang aku ambik telur masin sebiji,hati dan daging masak lemak.murah betul yea.Kak Lah pun tak murahmacam ni..tapi,dalam hati aku..maybe brader tu terlepas pandang lauk yg aku ambik kot.hehe.lantok ler.

Dah buncit perut kami makan,budak yang lain ajak pergi ke Yik Fong utk ambik laptop kimi.kesian plak aku tgk kimi,baru jek beli laptop dah ada problem.katanya,"aku dah hilang kepercayaan pada laptop COMPAQ"haha ;D.takpelah,mende tu mende elektronik,barang ciptaan manusia.macam2 bleh berlaku. sedang menunggu laptop kimi,aku pandang bawah,tgk selipar aku..dah uzur nampaknya.haha ;) beli baru ah,lantas aku gi beli selipar baru!amat selesa selipar baru aku ni.hehehe ;) selepas tu,kami terus pulang ke rumah,malas nak buang masa dengan aktivitiyang tak berfaedah.

sampai jek umah,aku terus format laptop kakak aku ni,banyak sangat virus! ambik kau!!maiahahha ;D.aku sempat gakbackup beberapa data.sudah tentu foto2 yang aku selamatkan..lagu2 pi mampuih ah..hahah ;D sekarang umah aku ni dah macam CyberCafe dah..haha.ijat bawak LAN Switch Pot,budak2 ni main counter strike macam orang giler.hahamasing2 dah ada laptop..apa lagi.haha.ditambah plak dengan sistem audio sonic gear EVO5 yang Razak beli..dah macam medan peperangan dah dalam umah aku ni.tapi,aku tak join diorang ah sebab aku tak minat main game.heheaku dok terperap dalam bilik jek.hehe;D.bising..bising..


selipar sayep yang baru

Laptop kakakku yang aku format


wayar yang menyerabotkan sistem otak aku

budak-budak kecik tgh main game

(identiti mereka terpaksa aku rahsiakan)

2 comments:

Lea Quzandrea said...

wah. tgk tajuk aku ingatkan ko ade gaduh ape dlm dunia maya nie.
upenyer perang counter strike!

ceh.
weh. aku pun sebenornyer nak install counter strike. tapi kazen aku tuh.. tak bawak2 pun cd. huhuwaaaaaaa!!!
:d heheheh....
(tgh nak persuade omaw supaye bg aku pinjam cd installer...)

omawrozduan said...

miahahahha
hari isnin malam aku datang umah ko aku bagi installer ok ;D