20 December 2008

Kisah Pagi Ini

semalam aku tidur tersangatlah tidak lena,adoi..aku terdengar bunyi-bunyian dari atas syiling umah.aku pun tak pasti bunyi apa tu.adoi!!lantak ah,aku berselubung dalam selimut dan baca apa yang patut.pada mulanya aku rasa tikus la..tapi,apsal kat bilik sebelah ada ulat??wargh!malas aku fikir pasal tu.

Hasil daripada tidur yang tak lena,aku bangun tidor pukul 10pg.adoi!takpelah,harini hari sabtu kan..bila bangun tidor terus bukak laptop dan pasang track list dari The Changcuters sambil online mespes.lama lepastu aku rasa lapor plak,mandi pon blom dan malas betul aku nak gi beli makanan.huhuh.pastu aku terbau bau-bauan maggi dari arah dapor!!haha " sahlah ada orang masak maggi ni..hehhe" bila aku gi dapor aku tgk YB tgh masak maggi.wow!!bagus!bagus!!
aku pun membeli sebungkus maggi dari YB..hehhehe.dan aku beli sebiji telur daripada Pian..dengan kepakaran aku dalam bidang memasak,aku telah berjaya hasilkan maggi goreng!hahaha!sedap sehingga menjilat jari ok ;)

Esok kami sekawan nak gi JJ utk tgk wayang bersama Lea Shariff sebelum dia berangkat ke Melaka..nak tgk citer pe yek??histeria?huish!!




maggi yang aku masak.mwahahwha ;D hebat gile aku!

6 comments:

Lea Quzandrea said...

aku dah kate.
tak mau dengor.
aku rase ade org mati kt bumbung korang.
kalo tidak mane nye ade ulat tuh.
haaaa..
ingat tak YB nampak ade 'ORG' PEREMPUAN pulak tuh mengintai dia mandi kt bumbung ceiling bilik mandi dia. siap tersenyum2 agi tuh.
miahaahahhahahaa!!!!
bawak2 la buat smayang hajat, bace yassin ramai2..

omawrozduan said...

weee..
takutnya..

Anonymous said...

jgn kepala yg jatuh sudah weh!
wahaha.
mulot busuk.

omawrozduan said...

hahaaha :D
tau takpe.cis

Anonymous said...

my mom said instant noodles bad for health...

omawrozduan said...

hahahaha ;D
saper plak jadik Avril Lavigne celop ni.
ni mesti keje Nad!haha ;D