19 December 2008

Kisah Minggu Ini

assalamualaikum,semenjak aku start kelas pada hari isnin yang lepas,aku rasa berat jek nak tulis blog,antara busy dan rasa malas itu sendiri menjadi faktor utama.macam-macam perkara yg kurang best dan best terjadi kat aku minggu ni,yang bestnya..Nadz dapat tukar masuk kelas aku,dia cakap kelas dia tak hidup,sebab tu dia pindah masuk kelas aku.selain dari tu,dia pindah kelas sebab atas paksaan aku sendiri.mwahahah ;D

Semalam,kelas aku masuk Multimedia Lab,Lab ni best coz pakai PC Imac.aku amik PC sebelah Enil dan Faiz(born to be king).aku tau faiz bosan tanpa kehadiran shafaf.haha.so,aku ajak dia duduk sebelah aku.depan sekali plak tu.hahaha. apa yang kitaorang buat hari tu?haha kitaorang bergelak tawa macam orang giler.haha.main webcam! bleh adjust kasik muka macam siot.haahamiss shakura yg sporting tak marah pun.hehehe.dia tau kot kami bosan sebab Lea takde.huhu.hari tu patut ada perbincangan tentang foto dan kita akan komen apa yg menarik.so,aku amik dari Idola aku,foto-foto sue anna joe dan kukubesi menjadi pilihan aku..aku dah transfer gambor2 yang diambil ke dalam thumb drive aku..tapi thumb drive plak kena virus.sial tol.minggu ni plak patutnya aku balik KL utk Rock The World,tapi aku mendapat tentangan hebat dari parent aku.aku terpaksa akur,dengar jek cakap ibu bapa,pasti selamat ;) hari Rabu minggu depan baru aku balik.

Bilik sebelah aku kecoh coz ada ulat atas katil rizal!! sumpah terkejut!!

"WEH!! Ulat apa ni weyh???"

"Ulat Mayat ke??"

"Cuba kita check syiling atas!!"

ada banyak ekor ulat besar2 diatas katil rizal yang mengerikan aku.buwwwekk.nak termuntah.ulat2 tu jatuh dari atas syiling..bilik diaorang jangan kata ah..busuk macam bangkai..nasib baik bilik aku ni bersih,suci dan terpelihara.haha.tak tau la macam mana diaorang nak uruskan ulat-ulat dan bau itu.huhuhhu.

OK lah,aku mahu melukis,aku dapat assingment photomedia utk lukis watak kartun kegemaran dan aku akan lukis totally spies.hehehe.drawing blok aku dah beli semalam ;)

dalam Multimedia Lab : Yang Chumel duduk ditengah ok.hahaha. ;D



SALAM TAKZIAH
aku ingin mengucapakan salam takziah kepada rakanku,ED dimana rakannya dari Kedah telah mati dibunuh kelmarin.setiap yang hidup pasti akan kembali.moga kita dapat sedekahkan surah al-fatihah kepada roh kawan ED,moga pembunuh kawannya dapat balasan balasan yang setimpal dengan perbuatannya..amin.

3 comments:

Lea Quzandrea said...

mcm bessssttt jerk korang. hermmmmm~~~~~~~~~~~~

omawrozduan said...

seriusly,
akan berlipat kali ganda BEST jika dengan kehadiran anda Lea Shariff ;)

Anonymous said...

lawa gg kite kan????
hahhaahahhahahahhaha