14 November 2008

Sejenak

ARGHH!!! agak tensen aku ketika menjawab kertas exam communication skilll tadi..macam haram..punyalah aku tak tidor malam tu membaca dan menghafal!!sudahnya..soalan tak macam yang aku duga.kecewa gilak aku!! kepada PUAN KARTENA KONTESTA..jika anda membaca tulisan saya ini..fahamilah saya,bahawa saya dah berusaha sedaya upaya!!hehe.

time jawab exam tadi,aku kluar time early submission..sudahnya dapat sms dari lea shariff mengatakan yang dia ada di library..wah!!lagi awal rupernya..hehhe.sampai library aku setelkan pra pendaftaran Mummy Enil(hahah)..print out siap2,pastu gi hantar kat mentor..selepas tu sempat gak bergambar menggunakan henpon canggih Lea...setel dah tu semua..kami menuju ke ke kenderaan rasmi kami..alhamdulillah..
seperti biasa,rutin kami..ke kepayang untuk lunch time!! hari ni aku oder menu yang berbeza!nasi goreng lakna!sudahnya..tak habis aku makan..hmm.tak sedap kot..rasanya bukan seperti lakna tetapi LAKNAT.hahaha..aku rasa diaorang punya kuew teaw goreng lagi sedap..huhuh..hmm..tak tau pasal apa la..aku kekurangan mood pada hari ni..hmmm..ntahlah.selepas makan,kaum jantan menunaikan solat jumaat di masjid green town,

sementara Lea dan Enil menanti dengan penoh kesabaran...hahahhak ;P time balik,aku hantar nad gi kolej untuk pungut semula motornya..enil pula di medan kit..dan Lea Shariff yang terakhir sekali..aku sempat pesan dan merayu kepada Lea Shariff tentang sesuatu..hahakhahak.nak tau pi tanya Lea sindrik!! sampai jek umah,aku ternampak kelibat beg duit hitam tertinggal dalam kereta..miahahahaha!! sah! ni mesti makcik tu yang punya ;P


to Lea Shariff,
sukacita dimaklumkan bahawa ini adalah kali kedua anda tertinggal beg duit dalam kereta.hahahhahahahahah ;D

ahad ni ada last paper..Pengajian Islam,aku akan cuba lakukan yang terbaik.dan pada hari isnin plak kami akan bertolak untuk pergi ke TELUK BATIK.(wa!!tak sabo..) green light telah pun kami perolehi dari enil..hehehek.mungkin akan bertolak pada hari isnin ni pada pukul 9 pagi.hekhek.
pada hari selasa plak,aku akan bertolak ke Kuala Lumpur untuk menghabiskan sisa-sisa cuti semester aku..hmm..apa nak wat dalam sebulan??mungkin aku akan kerja untuk menampong duit aku untuk membeli lensa terbaru..hmm.bergantung..dalam sebulan tu..macam2 cerita aku akan tampal dalam blog ni..tunggu je eh.

sepintas lalu,
aku sempat memanipulasikan wajah adik aku yang tersayang..Nurul Farhaana Rozduan..mesti dia terkejut gaban bila tengok foto ni nanti.hehehe



sementara itu,mari kita layan video ini.hahaha ;D

6 comments:

Nadzirul Afif Omar said...

video tak leh tngk da skang...
rugi tol...
haha...
ntah pahape ntah ... cc nie arr...
erm... tak sabornya nak gi esok

omawrozduan said...

okeyh lalink!!!

bleeding_fiz said...

wei sakai gle... sejak bile lah omaw yg aku kenal... jadi mcm tu sekali... wei jgn kau bwk budaya gle tu sampai kat kolej sudah........ cau

omawrozduan said...

hahaha ;D
aku mmg mcm tu kan paik..
hiihihihi =)
cuma aku pemalu skit..hahaha

nnti aku bwk budaya gile ni kat budak sem kau.
hahahahaha

Lea Quzandrea said...

ade byk lagi budaya yg mcm2 kat KPTM selain budaya mcm nie.. yg lagi teruk2..
huhuhuhu.

aku mencadangkan utk Omaw Rozduan utk membuat entry tentang budaya lain plak kat KPTM..

lalalalala~~ maybe budaya PHD yg bergulung2 dalam almari kerrr...

omawrozduan said...

yup.
budaya menyundal.mwaahahahahah ;D