16 November 2008

Akhirnya...dan coretan hari ini

Hari ini aku tak tau kenapa,mood aku untuk menjawab kertas exam pengajian islam tadi langsung takde.haha ;D mungkin sebab aku tak cukup tidor.kiwak tol!! gi mampuih la..janji aku jawab full tadi,takde yang tinggal. hehe ;D
abis exam gi tesco,shopping!!! utk barang2 bawak gi Teluk Batik esok,yeah! Kak Diela dan En Saiful juga akan turut serta untuk memeriahkan suasana!!yeeehhaa!! dan hari ini, akhirnya aku dapat foto-foto dari henpon Lea..setelah berkurun lamanya aku meminta.haha ;D thanks Kak Lea.

Perkara paling mengembirakan aku hari ini adalah....jeng,jeng,jeng..
aku telah menjumpai awekku setelah sekian lama terpisah!! nak tau apa??awek aku adalah sekeping SD card aku yang telah lama aku carik!! ;D haha.yang aku heran..jumpa kat dalam beg kamera,aku belek-belek depan umah Lea..aku jumpa plak.yang pelik nya..puas aku kebek sebelum ni,tapi tak jumpa.haha.aku menadah tangan kelangit tanda kesyukuran.alhamdulillah.buat pengetahuan korang,selepas kejadian ROMPAKAN BERSENJATA terjadi kat apartment aku..beg kamera aku simpan dirumah Lea!! peh..itu nyawa aku sebenarnya..Thanks sekali lagi Kak Lea ;D

sekian sajek,
ini antara ribuan foto yg aku perolehi hasil dari kamera henpon Lea.



Padang Polo,Next Sem kalo lupa aku memang aku cekik korang!!!!


Waktu yang bosan dalam kelas


Sewaktu jadi Official Designer Card Invitation utk Lea Shariff. cewah!!


Ezam dan Zaif yang gay.hahaha. buweeeek ;P





2 comments:

Lea Quzandrea said...

ngahahhaa...
welkam3..
huhu..
sukati ko jer nak kate ezam n zhaif gay.
hahahah!!

nantikan kemunculan gambo baru dr henpon aku.
pssssttttt!: bila nak update psl teluk batik and upload gegambo yg cun2 kt saner?

omawrozduan said...

hihihiih.
dun worry..
A.S.A.P