24 November 2008

Munie Yang Merajuk

Pagi tadi kan..munie sms aku, dia ajak pi exercise.wahaha.masa aku terima sms dia,aku gelak gila babeng,tak pernah2 budak ni ajak aku pi jogging.hahah.pastu,aku reply sms dia..”ha??aku nak exercise??wakakaka”so,aku amik keputusan, takmo gi.hehe.dia pun cakap “kalo ko tak mo lari,ko tgk jek aku lari”hehe..punyalah dia pujuk aku.haha..budak kecik ni..tapi, aku tetap dengan pendirian aku..takmo gi.haha

Petang tu aku sms dia balik,”tak gi exercise ke??”wakakaka..dia pun sakit hati, sampai sekarang ni dia tak balas sms aku.hehe.merajok la tu ;P buweek.sorry munie..bukan takmo gi exercise..tapi hati aku macam malas..ya!memang agak malas.haha.aku kan pemalas.hihihi =) Lagi satu kan,muny mrajok ngn aku sebab kat bilik aku takde gambor dia..hihih ;) eleh muny ilek ah,nnti aku lukis dan cat gambor muka ko kat dinding bilik aku..ogeyh??hehe.. Walaupun gambor ko takde kat bilik aku,tapi mka kau ada kat dalam hati aku.. senyum skit ;) Tapi kan..sejak aku sampai dari ipoh,aku tak jumpa lagi ko kan..kesian kat ko..mesti ko rindu gilak babeng kat aku kan??hehehe.takpe-takpe..nnti kita kuar! ;D minom-minom.ogeyh?? eleh..ko mana bleh majok ngn aku lama-lama..hahaha..aku tumbok sekali baru tau!!

Para pembaca,
Munie adalah salah seorang rakan baik aku,sentiasa menjadi penasihat kepada aku..aku dah lantik dia jadi setiausaha kehormat aku sejak dari sekolah lagi..walaupun agak sakai dan bersuara sumbang seperti katak,dia sentiasa menghiburkan walaupun kadang-kala seperti ingin mengangkatnya dan campak ke langit.hahahah. ;)







11 comments:

Anonymous said...

ape slh nye ko ikot die...
leh kuangkn lemak...
huhuh

enil said...

ape slh nye ko ikot die...
leh kuangkn lemak...
huhuh

NadaFio said...

bila nak kurus kalau macam nieh?

muny said...

ko kata sore ku sumbang.
timekaseh byk².
bertambah lagi majok ku.
huh.dlm sej idop ku.ni festem ko wt ku nngs.
timekaseh gak!

Omaw Rozduan said...

hahaha.
muny poyo.muny poyo.
buweeek;P

Lea Shariff said...

ahahaha... kiut upenye kwn omaw--muny nie...
slalu benar omaw sebot2 kat kitorang...
hehehehehe~~~

Omaw Rozduan said...

hahaha ;D

oh! saley said...

errr,
aku xcampo ni wey.
haha

Omaw Rozduan said...

hahaha.

muny said...

oh!oma.
sygny ko.
btw,thx lea.
lea.oma cte yg bek² ke yg buruk²?

Omaw Rozduan said...

citer buurok2