29 November 2008

Mungkin Rumit

hmm.
aku dah pergi dah JPJ Wangsa Maju.
pergh.memang tension aku,dah la para petugas(wanita) sombong-sombong belaka.
hmm..nak wat camne kan,aku bukannya adik beradik atau sedara mara diaorang.hmm. so aku terima jek kesombongan diaorang. huhuh ;(
kereta aku punya masalah makin rumit.malas aku nak cerita,wat sakit hati jek.




ini ada video travel aku ke JPJ utk korang tonton. ;)

10 comments:

soya said...
This comment has been removed by the author.
NadaFio said...

fuh lepak ngan awek...
haha~
aku tau besfen ang...
haha~
trok tol kes nieh...
aku doakan ang akan langsaikanlah..

Omaw Rozduan said...

hmm .. ;(

Lea Shariff said...

haha.. comel pulak aku tgk rambut ko kali ni..
weh.
asal saman ko gile bapak panjang seyh????
takut aku tgk!

enil[kiut] said...

weh td aku npk katak ko wane hjau...
nyawe ko pkai x???

pening aku tgk kaki ko..adoi..
gud luck..

Omaw Rozduan said...

mekasih lea,
aku memang comel.
mwhahahahahah ;D

saman tu mmg panjang tu.
kata 8saman..huhu;(

Omaw Rozduan said...

Enil,
aku sentiasa pasang nyawa aku.
hehehehe
nyawa kita bukan ditangan polis

Lea Shariff said...

haha... nyawa kita bukan ditangan polis!
huuhu

Omaw Rozduan said...

betul itu

oh! saley said...

saman kite je kt tgn diaorang. =p