08 November 2008

Hujung Minggu Yang Bosan (Dendam Belum Tamat)


Yeah.hari ni hari Ahad.bosan gilak aku rasa waktu ni.bangun awal pulak tu.Sekarang dah pukul 1 petang namun,aku masih belum lagi menyuapkan sebarang makanan ke mulut aku.haha.antara kehabisan duit dan malas nak turun ke bawah untuk membeli.mwhahah.malas!malas! budak rumah yang lain ke Kuala Kangsar untuk majlis apa aku tak tau..Mak Riszawalykhan yang jemput… aku tau..diaorang bab makan-makan ni memang laju..mwahaha.aku teringin gak nak pergi..tapi, kehabisan wang ;( diaorang ada kata nak tong-tong minyak kereta aku nak pergi.uish! malas aku..takdak mood. Sorry korang! Aku tak dapat nak pergi..sorry sesangat.(tapau untuk aku sudey..hahaha).

Hmm..yang tinggal hanyalah Aku,Pian,Razak dirumah….masing masing tak tau nak buat apa..yang aku dapat tengok sekarang..Razak sedang sedap landing atas katil Paan. Si Pian plak tengah bermain dengan laptopnya.hahah.lantaklah mereka.aku saja yang jenuh pikir nak buat apa sekarang..tadi pukul 12.30 sempat kau tengok MELODI dengan Pian..tertarik aku dengan kes Abby Abadi dengan Norman Hakim.kesian aku tengok Abby menangis-nangis dalam tv.bagi aku la..norman hakim yang bodoh dan bebal..dah berkahwin,tapi kena tangkap khalwat!! Pastu mengaku kat wartawan,masih sayangkan isterinya..WTF?? bila dah kena cekup, tau plak gelabah..cakap kena perangkap la..apalah..kepala hotak kau!! yup Abby Abadi!! Memang patut anda menuntut Fasakh!!Abaikan linangan air mata palsu Norman.. Saya menyokong penuh anda!!

Kain baju aku dah habis aku basuh semalam bersama Paan(YB)..kitaorang basoh baju kat dapor..yang paling best kitaorang mandi sama-sama.(tidak berbogel ok;D)mwahahhaha Rasa lega aku bila semua baju dah setel basuh..sambil basuh baju, kami buat kerja amal dengan menyental bilik air.terasa bersihnya sekarang..almaklumlah,kami ni memang pembersih. ;P hahaha.

Namun, aku masih tertunggu-tunggu hari esok untuk menantikan apa yang bakal berlaku kat kolej esok..adakah betina sial tu akan datang menyerang aku dan kawan-kawan?? Takpe, aku tunggu dan lihat, dia belum tengok ORANG KAMPONG mengamok macam mana.(betol tak Kak Diela dan Lea Shariff??) haha.Eh!! lupa plak, semalam betina tu semalam mesti gi clubbing..kan semalam MALAM MINGGU.mwahahahha

Ogeyh!! Hendak ke kedai..beli maggi dan makan..lapor..lapor..BUBBYE!!

5 lagu yang menghangatkan aku hari ini

  • Strawberry Fields Forever – The Beatles
  • Ku Mahu Kau tahu – Hujan
  • Newborn – Muse
  • Mati Hidup Kembali – Butterfingers
  • Semalam – Sean Ghazi

PESANAN PENAJA – TO MIEZA,HENTIKAN MENGANGGU AKU DAN RAKAN-RAKAN..HENTIKAN CAKAP BELAKANG..DAN CUBA HARGAI APA YANG PERNAH ORANG LAIN LAKUKAN TERHADAP KAU.

SEKIAN TERIMA KASIH,
IKHLAS DARI ORANG BERBADAN BESAR….









8 comments:

oh! saley said...

hoho.
ari ahad aku simple je!
bgn,mnd,pns enjin jap.haha
pastu gi carik kdai cendol
pergggghh,
lega!t'capai hajat aku.
hehe.
tp pulang sambil di sirami ujan ah pulak

Omaw Rozduan said...

hujung minggu di hostel adalah yg paling membosankan dow saley..
haha ;D

oh! saley said...

dok umah pon bosan gak.
tp kdg2 tu xdela bosan sgt kan!
hehe.
nsb2 jugak

Omaw Rozduan said...

hahaha.
tau tak pe ;D

boss lady said...

ahahah..
hari ahad aku lagi ah..
dipenuhi ngn tangisan cam org meroyan cz ta jumpe buku IIT.
dah nek bengkak mate tetibe exam cm agak senang..
pukems betol!!

Omaw Rozduan said...

yeay!!!
exam iit aku jawab dgn tenang!!
yahuuu..
buweeeeeeeekkk ;P

NadaFio said...

mcm mana nak tulis bunyi cicak tue...
cit cit cit ker?...
bunyi burung plak...
aku nak nak komen bunyi mcm tue jew...

Omaw Rozduan said...

apa kau merepek ni nadafio....haha