26 September 2010

triptreptrop

mood : :)
listen : Khottal - Against Tomorrow

hai! semalam aku trip dengan kawan-kawan berjalan..berjalan dari ipoh ke beruas lalu ke teluk batik langsung ke lumut seterusnya ke manjung. thanks dekat ja'a dan rizal yang jemput aku dan kawan-kawan ajak gi rumah korang. makanan best kotttt. thanks again. tapi kalini aku tak banyak gambar yang aku snap pakai kamera aku. kenapa?

- aku dah kemaruk kamera HD nad. haha :D thanks nad.
- busy tangkap gambar kaki utk mysafejourney

trip ni sangat best. tunggu videonya. bawah ni ada sedikit screenshootnya. haha. poyo gila kan nak screen shoot bagai. kah! kah! kah!

beruas, kampong ja'a
telok batik, 8pm

video screenshot

2 comments:

Budak Pensel Yazid said...

ko adjust tone dia ke omaw dalam video nie?

omawrozduan said...

ha ah.
aku adjust tone dia pakai color correction.nak grading color pakai AE aku tak pandai.huhu