23 September 2010

seorang yang kaki bangku boleh jadi ultraman

Mood : missing someone. again?
Listen : Matraman

oke, sekarang aku nak korang baca secara serius.
hidup aku ni banyak impian. serius, terlalu banyak impian aku. untuk jadi itu dan ini. dan aku rasa tak mustahil utk aku capai semua cita-cita aku tu. cuma masa yang akan tentukan semua tu. yang penting usaha dan tawakal.

aku beruntung, aku punya keluarga yang bagi aku kebebasan utk tentukan sendiri masa depan aku. yup, diri aku sendiri yang akan mencorak masa depan aku. keluarga aku akan jadi penasihat penting dalam perancangan masa depan aku. juga kawan-kawan..aku rasa, aku paling beruntung dalam dunia sebab aku dapat kawan-kawan yang supportive. dalam setiap perkara yang aku buat, sokongan mereka padu giler!.

terima kasih!

notakaki,
aku rasa aku perlukan bantuan korang utk vote design aku utk rekatee.kalau korang rasa korang ada talent in graphic design, jom la sumbit juga design korang. design yang banyak vote akan di print sebagai tshirt. ni URL utk design aku. pls register and start voting! thankss! http://rekatee.com/design/submission/6-art-fight/

IMG_7853IMG_7844
IMG_7854IMG_7857IMG_7870IMG_7850IMG_7849

No comments: