04 January 2010

Rindu kan kat sekolah?


Harini 4haribulan1. jempot tengok gambar-gambar budak sekolah yang aku tangkap harini katsini

dulu, time sekolah aku paling suka sebab dapat jumpa kawan-kawan, dan paling benci bila subjek matematik. paling dibenci. time PJ aku tak bawak baju sukan pon sebab aku tak pandai main bola. aku dok tepi jek.. aku pun naik sengal, tiap kali PJ je main bola. takde menda lain nak main. paling aku suka subjek seni, tapi bila dah masuk form 4 aku dah tak ambik subjek seni. rasa macam menyesal pun ada.

waah.rindunya.

oh,lupa.selamat tahun baru ye.

2 comments:

niera the story said...

hahaha, sume org sgt mengemari subjek math. eh same la omaw, yg pmpn dok men bola jaring. semak tol trjerit sane trjerit sini. gedix j huhuhuhuhu.so cikgu xkisah pon xbwk bju heheh.
sye lak nyesal xambek bhs punjabi grrr.^_^

Omaw Rozduan said...

hahahaha ;))

aktiviti saye bila tak bawak baju PJ gi tgk dak pompuan main bola jaring :P

punjabi?
wahh.ruginya tak ambik.
kalau ambik A1 dah