06 September 2009

Terharu gua

5hb semalam, hari jadi aku yang ke 19 kali. kali ini, takde pulut kuning yang mak buat seperti yang sebelumnya, takde jugak rendang ayam yang hebat.*rindu sekejap*

kali ni lebih extreme, aku pun tak tau nak jadi camgini.haha. balik je keluar berjalan dengan apek, ja'a dan bob. memang aku lupa yang hari tu harijadi aku.haha.planning ja'a ajak aku keluar dan buat aku lupa.haha. turun jek kereta, hambik kau! 7 orang serbu aku dari belakang pokok.

dush! dush! dush! tepong disembor kat aku. aku dah tak mampu gerak dah. putih-putih dah macam raja kapor. mengong tol.haha.

apapun, terima kasih kawan-kawan sebab ingat birthday aku. terharu sungguh. sudi jugak korang pelok aku, ucap selamat hari jadi walaupun aku dalam bedak.

*terharu*


photo credit goes to : rizal

3 comments:

t.K.a said...

hahahaha...
selamat ulangtahun kelahiran...
mmg da bese da cmni...

Omaw Rozduan said...

thanks ;D

Omaw Rozduan said...

thanks ;D