08 September 2009

Hari Jadi Lagi



6hb September, Sue jemput aku datang untuk birthday party Ahmad Ariff.ok,aku datang. lagipun kad pun dah bagi. takkan tak datang pulak. Sampai je rumah dan tempat yang dijanjikan. aku buat selamba sebagai seorang tetamu.

sampai je kek kat atas meja, pergh! aku tgk, ada 2 kek. satu kek untuk off course ahmad arif, dan satu lagi untuk saper? siot, untuk aku!! terharu gila. kek mocca yang sangat sedap. terharu gila rasanya. mula2 datang sebagai tetamu dan akhirnya aku dinyanyikan lagu " happy birthday " dan " Allah Selamatkan Kamu"dan potong 2 biji kek bersama Ahmad Arif.oh sayang, terima kasih. malam ni lagi sekali aku kena tepong. arghh.sedap! sedap! Raja Kapor lagi malam ni.

dah habis majlis balik rumah, nad bagi kamera dia. pastu ada video dari ainil. dia cakap.
"omaw, hadiah kau ada dalam boner kereta nad, jaga elok2. simpan kotak tu utk simpan sepender"

aku ke bonet kereta nad, ada 2 kotak hadiah, dari ainil dan nad. bapak arghh! bertambah terharu aku. hadiah weh! hadiah!..love u guys!

*sumpah tak tidor malam*

4 comments:

sHEmA_sHImoT:D said...

cungrets ea dak comel..;p

omawrozduan said...

;P

Anonymous said...

happee belated birthday la incik omaw dan incik ariff...

omawrozduan said...

thanks ;D