05 July 2009

dikala melepaskan kebosanan duduk dirumah.

Sunyi sepi sikit,duduk rumah jek akhir-akhir ni sebab atuk ada kat rumah. kena dok umah jaga dia,mandikan.. bla..bla..bla..aku kan cucu mithali!!haha!

bila malam aku dok bersengkang mata sampai suboh,selagi belum pukul 5 aku takkan tidor. tau tau doh asal! aku ada isomnia kot.bila lapar,apa lagi..aku bukak peti ais,selongkar apa yang patut. kadang-kadang aku gi masak burger.pastu, bila siang mula la tidor tak ingat dunia.

aku gerak ipoh rabu atau khamis ni, tak lama jek lagi! arghh! pasni azab sebagai seorang student la,bangun pagi balik petang,assigment,perabis duit,argghh! aku tak bersedia lagi untuk hadapi semua tu dalam masa terdekat ni,hhaha. tapi, apapun, aku dah leh tarik senyum lebar sikit,loan mara aku dah nak setel.walaupun yuran aku sem lepas kena bayor sendirik!.ah! lantak ah,janji dapat.

bawah ni artwork terbaru aku,.ye..aku mmg suka bright colour.mcm cibai kan? kaler2 mcm ni yang dapat menyemarakkan jiwa aku ni.haaaa. sebenarnya ada maksud tersirat yang aku cover line dalam artwork ni,tapi takyah la korang tau,aku sendiri
tau cukup.



2 comments:

eD love photographY said...

cantik omaw...lagi cantik kalau ade muka aku

Omaw Rozduan said...

y e l a t u