13 July 2009

Apa yang kau akan tahu tentang apa yang aku beritahu



siot! semester baru nak start. aku dah ready! yea, aku dah ready.
semester ni aku dok umah sewa baru, boleh tahan,besar dan selesa, cukup selesa dan sangat selesa. mesin basuh ada,

esok di kolej, aku takkan lagi sekelas dengan mereka, kita tgk mcm mana nanti, dengar khabar pertukaran kelas tak lagi boleh dilakukan. aku bersedia utk redha.

takde lagi transport utk aku pada semeseter ni, ni semua sebab aku kena waran tangkap sebab tak bayar saman.tengoklah bila aku ada RM300.baru bleh hidup roadtaxx. ok lah! nak tidor. aku seorang saja yang belum menindih tilam. yang lain sudah lama pergi

p/s : kasut baru

5 comments:

Lea Shariff said...

lar....
apekah pule kali nie.
weh.
abeh tu ko gi college dgn ape? bus?
or tumpang orang?

hu.. arap ade la yg bg tumpang.
masa ko ada keta dulu, agak byk gak la buntut2 yg nak menagih simpati kan.

eD love photographY said...

aku nak komen jugak omaw..
serius cantek..
hehe

dyra said...

hai.. bertemu kembali.. skang nak rajin2 update blog.. hehe..

xpe public transport ada.. xpon tumpang merempit ngan kengkawan..

t.K.a said...

hahaha.. nnt ku nk soh dorg cat kolej kite kaler cm 2 la...
gile ceria dowh!!!
hehehe

Omaw Rozduan said...

haha
thanks2