06 April 2009

Hambik Kau Nad!

3April2009
aku nak tulih kisah tiga haribulan,hari tu aku,enil dan ed plan suprise party utk nad.haha terkejut beruk dia.nasib baik tak jadi beruk.aku ngn enil cutting duit beli hadiah utk dia. sekeping CD avril lavigne. aku mmg plan nak kasik something yg berkaitan avril lavigne sebab nad kata dia ex boyfriend avril lavigne. tapi aku agak hampa sebab aku tak sempat nak dapat signature avril lavigne utk dihadiahkan kat nad.padahal avril lavigne tu jiran aku jek.haha. lupa nak cakap, sayang sekali,sham tak dapat join sebab dia nak sangat balik kampong.

hambik kau! kek buah utk nad.buah apa? buah-buahan la. sekali lagi aku nak kata, nad memang terkejut beruk time tu.hahaha ;D padan muka ko. sebenarnya master plan aku nak lekapkan sebijik kek tu kat muka nad lepas jek dia tiup lilin.tapi memikirkan idea tu agak ekstrem terlampau dan bla..bla..bla.. baik aku lupakan.

malam tu apa mimpi apa ntah nad belanja aku ngn sue.elok pun sebab housemate aku semua keluar tengok wayang.so,malam tu kluar ngn sue,aku,nad.best weh. kalau enil dapat join lagi best.



10 comments:

ed shahir said...

yea2...aku pencarut pertama..haha...

bestkan....aku hepi tengok nadz menjerit bila dapat cd tu..hehe

omawrozduan said...

hahah ;D

t.K.a said...

haha..
nape korang xblg jew kek 2 weh..?
hahaha

aaina said...

ahhhh..
aku suka gila berkaraoke!!
buleh hilang stress aku yg menekan
haha

helooo!
aku melawat ya..
blog kamu superb menarek!;)

omawrozduan said...

tka : haha tak baik la.

thanks aaina ;)

Lea Quzandrea said...

omaw. aku rasa bahagia baca sini.
herm.
seronok. korang bahagia.
aku gembira!

omawrozduan said...

heeee ;)

t.K.a said...

hahaha... xbaek la konon...
xde adegan blg2 telor or tepong kew,..?

agak terharu bace komen cik lea 2 yew...

omawrozduan said...

baling tepong?telor?
tak sesuai ke atas nad la Tka.
hehhe =)

Nad said...

hahahha thanks smua! love it