24 April 2009

Apabila aku tak pasti apa nak dibuat waktu cuti ini

Assalamualaikum,
satu lagi aktiviti aku menghilangkan kebosanan cuti ni aku main tampal2 kat dinding bilik.haha.tgk bilik aku tu..haaaa.walau nampak serabot, tapi aku suka.dinding belah kiri aku tampalkan element grafik dan belah kanan aku tampal hasil fotografi aku.satu hari aku nak kasik penuh bilik tu dengan semua benda ni.haha ;D walaupun bilik aku tu memang muat badan aku sorang jek utk baring.tapi,di dinding tu jugak la aku sedut idea menghasilkan sesuatu,tiada katil bagai.

ok,dalam 3hari takkan ada apa aku akan coretkan kat sini disebabkan aku balik kampung utk persiapan along kahwin!byee ;P pulang dari kampung baru akan aku coretkan sesuatu.


p/s : ada anjing menyalak la,takpe..anjing menyalak lama-kelamaan akan diam jugak!hahahaha ;D anjing!















5 comments:

asis said...

romantik gile bilik ekau..

Omaw Rozduan said...

aku mmg jejaka romantik

enil said...

aku nk bilik cm 2....
tp klo leh...
sume aku nk boh pic fahrin ahmad ngn zaween...
huhuhu

NadaFio said...

AKU PON NAK WAT CAM KAU... TAPI BILIK AKU BUROK... HAHAHA MESTILAH ADA GAMBAR KAWANS DAN AVRIL...HUHU

Dino[m*] said...

korang mesti rindu gila dgn kenangan umah korang tu kan...
mcm tragedis yang pahit dan manis korang bersama...
huhuh...
x pe..
nanti umah baru kita berjiran..
cuma umah ak depan sikit jeh..
hehehe...

okay...