06 March 2009

Meh sini aku nak cerita apa aku wat cuti hari pertama ni.

yeah!macam biasa..sebagai seorang student bila hari cuti pasti akan bangun lambat.haha ;D tadi aku bangun kol 12:30tgh hari. bangun2 jek pa'an kata.. "omaw,tadi henpon ko dah banyak kali bunyi" aduh..aku pun terus capai hanpon dan tgk 4miskol dari ayah.aduhai.mesti ayah marah.ayah memang tak suka anak-anaknya bangun bila matahari dah terpacak! pastu ayah telepon balik dan tanya ..

"kenapa bangun lambat??"
"hehe..cuti harini.."
"uish..uish.."

pastu ayah kata nak hantar email pasal kandungan surat yang ayah hantar kat kementerian pengajian tinggi.tapi tak dapat sampai sekarang.maybe ayah hantar kat email lama kot. dalam pukul 2:30 gi makan kat kepayang dengan amir,ijat,paan.tadi aku makan nasi goreng ikan rebus.yeah!sedap!sedap! bila dah makan..hujan turun lebat plak...sampai kol 5 petang.nasib baik dah biasa dgn kak gerai tu..bila dah hujan..perut kenyang..terasa sakit plak perut aku..apa lagi..terus aku cari tandas kat greentown mall. pergh! lega. lepas melepas, aku gi duplicate kunci.. hahaha PERHATIAN!

sejak dari semester 1 aku takde kunci rumah.baru sekarang nak buat.haha pemalas sungguh kau ni omaw!

bila habis duplicate kunci gi taman cempaka.ingat nak cari DVD antoo fighter.tapi kedai tutop plak.huih! tapelah.esok datang lagi.terus aku balik umah.dalam kebosanan dok kat umah.aku tgk citer feveret aku time kecik dulu..cybercop!! aku layankan walaupun bahasa jepun.bila tengok terasa mengimbas kembali zaman aku kanak2 dulu. ;) bestnya..

5 comments:

Razak said...

oit...kowang x balik erk...emm....huhu...

suffian.othman said...

oh omaw..
ko da bt kunci ke?
hahaha
bgus2!
cybercop ko bli kt mne?
best kot..

Omaw Rozduan said...

tak.haha

Syahzamir S. Hashim said...

Babeng Omaw!!
Jeles akuh!

Cybercop tuh feveret aku dowh!!!

nak tgk gak!

wahahahaha

Omaw Rozduan said...

hahaha
youtube sudey.
aku masih mencari DVD