28 March 2009

Masa dah Suntuk Maafkan Aku

warrgghh! final dah dekat.kerja projek atas meja aku ni makin bertimbun! siot! banyak mende yang aku tak update,blog,mespes,fotologue..gila arghh! ni pun aku curik2 amik masa makan aku utk aku post sesuatu dalam blog ni.huhu.pastu aku nak cepat2 siapkan custom album miss anis yang lama aku perap.huhuh.sorry miss! everything is in progress..antara mende yang tertangguh adalah;

  • Custom Album Miss Anis
  • Blog Puan Nurul
  • IMD CD learning Package (Lets Learn About Animal)
  • Database Mini Project
  • Website Project
  • Statistic Last Assignment.

Ni screen shoot utk website projek yang aku buat.aku buat website mengenai band hujan. mengenai info,tak banyak perkara yang perlu aku cari sebab semuanya ada dalam kepala hotak aku..ni lebih mudah aku buat mengenai band tempatan daripada aku kena surf tenet mencari ntah apa2 yang aku sendiri tak pasti.hehhe





No comments: