16 March 2009

Kisah di Alor Star "PERKAHWINAN MISS ANIS"

mood : letih bai,baru sampai Ipoh

Wah! dah hampir seminggu aku tak update blog ni. Hilangnya aku adalah kerana aku ke Alor Setar,Kedah sebagai fotografer kepada lecturer aku.PUAN ANIS(formly know as Miss Anis.hehe) ikuti kisah aku sepanjang 4hari berada di Alor Setar.


13 March, 2009
Hari yang ditunggu dah tiba.ni masanya aku bertolak ke Alor Setar. yea,inilah pertama kali aku gerak sana. risau gak nak gi tempat orang ni.haha.tapi takpe,wat ilek sudeh!. petang tu aku yang agak kelam kabut terus ke kolej.seperti yang dirancang,aku akan ke kedah bersama tunang miss dan Art. Tunang miss (ABG BOB) akan kami hantar ke Bagan Serai sebelum kami teruskan perjalanan ke Kedah. Wan jugak turut serta dalam perjalanan kitorang kali ni.dalam 50minit perjalanan dari Ipoh, maka kami tiba di Bagan Serai. Abg Bob bawak gi makan dekat kedai ayah dia.pekena mee rebus ngn segelas teh o ais. pergh! kaw gilak! sangat sedap weh! licin satu pinggan aku,art dan wan makan.haha

lepas hantar abg bob balik umah dia, kami teruskan perjalan ke Kedah..secara keseluruhannya, Art yang drive.haha.malas tol rasanya aku nak drive. akhirnya tepat pukul 8:30 kami tiba di alor setar. setelah mencari, akhirnya jumpa rumah miss anis.takde masalah nak mencari rumah pun coz art dulu pernah duduk alor setar. sesudah sampai, kami dibawak ke bilik yang disediakan. mandi sejukkan badan sebelum keluar balik.hahah.tak letih2 pulak ;). miss nak bawak gi ambik adik dia.follow jek.balik tu miss ajak gi makan dekat stadium. dalam kereta kitaorang penuh dengan gelak tawa yang merapu.miss sporting gila.haha.

Sesudah jek makan kitaorang balik umah. pastu mak miss suruh makan plak.adoi..terpaksa lah makan jugak kan..kang apa plak mak dia kata.hehe.dah makan, bontot tak reti nak duduk diam.terus keluar umah, balik lepak kat alor setar depan muzium tu..cantik gila view..sayangnya tak bwak kamera.adoi. kami balik umah balik dalam pukul 3:00a.m.

bersambung ke part 2...


1 comment:

wawaSUI said...

haha
aku tgok gamba pon tau
miss spoting gila2