05 February 2009

Mid Sem Exam

Wargh! exam mid sem dah bermula weyh! gentar! gentar! dah la time cuti itu hari langsung tak jenguk buku.punyalah semangat aku bawak buku tu semua.hahah.tadi exam IDTM,alhamdulillah bleh jawap..early submission aku dah kluar..time IDB,masyallah!hahaha ;D susah dowh! tawakal jek weh! hehe. esok exam Pengajian Malaysia.insyallah ;D aku try sebaik mungkin. kena pulun ah.

petang tadi ayah ada sms,pesannya supaya aku tidak melibatkan diri dengan apa2 perhimpunan politik .hmm.kenapa yek?skrg ni aku bukan jenis tgk berita lagi.huhu.

okeyh! aku nak suap nasi yang aku beli kat pasar malam tadi. ;) lapor.lapor.



sedikit Foto semasa cuti








4 comments:

suffian.othman said...

omaw..4lw la aq..
adush~
ahahahha~

Omaw Rozduan said...

ok

NadaFio said...

nak pegi pasar malam lagik tak?

Omaw Rozduan said...

mestila ngok.
tiap minggu ok