08 February 2009

Kisah Hari Ahad

Syukur alhamdulillah, exam mid sem dah selesai.apa yang aku bleh cakap soalannya mmg agak kesukaran bagi aku.hmmm.tawakal je la.

harini hari ahad.thaipusam dow.harini aku balas dendam terhadap tidur aku yang tak pernah cukup pada waktu-waktu exam itu hari.yeah! semalam aku tidur kol 11 dan bangkitnya aku pada pukul 2petang.hahaha.tu pun kalau bleh nak lama lagu.hahaha.terus aku mandi setelah budak2 rumah ajak gi makan. lalu jek depan kuil subramaniam.pergh! mampat gilak orang..dengan jalannya tutop bagai.apa yang aku bleh buat adalah menghormati budaya agama lain.kan bagus gitu ;) tak gitu?

lepas makan gi GM kejap utk tukar router yang paan beli semalam dan lepas tu terus gerak pusing cari umah sewa.cari punya cari,banyak la gak rumah yang dikenal pasti,tgk la mcm mana nanti..tgh sedap aku membonceng motosikal yang aku naik..TIBA-TIBA...

kepala aku menjadi pening gilak.mungkin terlebih tidur.aku pun suruh paan bawak aku balik sementara yang lain teruskan usaha mencari rumah.sampai jek rumah..aku terus sambung tidur balk.
sekian ;)


5 comments:

Syahzamir S. Hashim said...

huhu..
omaw2...
cian ko..
tu la..
owg suh study, xmau..
huhu..
xpe2..
sambung tdo ek..
huhu

NadaFio said...

cari umah tak ajak...

Omaw Rozduan said...

haha ;D

ko dah ada la nad ;D

eD love photographY said...

cian omaw kan..
heeh..
tu la..
banyak makan megi sangat

Omaw Rozduan said...

mana ada\
tadi aku makan mee goreng basah la.
sedap