27 February 2009

Bila Kali Terakhir korang Tidor Lambat??

Lupa nak SMS mak nak cakap yang aku tidur rumah Nad semalam..ok, macam ni! gaya seorang student berjaya! ye! kerja last minute. aku kena selesai final projek di rumah nad kat Tambun.mmg gila babi aku dan Nad wat.esoknya terus kena hantar.kerja terakhir aku kena wat edting video dokumentari.alhamdulillah! selesai dah kerja aku,Terima kat Enil sebab bagi bahan-bahan ;)

kehadiran aku kat rumah nad disambut baik oleh rakan serumah dia..puntung,pian dan syam.terima kasih banyak! korang wat aku tak segan silu lepak kat rumah tu. sedikit foto ada aku hadiahkan kat diaorang beserta sticker. dah makan,gi pasar malam bagai..terus kerja mengadap laptop dijalankan! memang bersengkang mata kitaorang malam tu. sampai kul 6:30pg..nad kul 5 dah tidur dah.haha ;D

sampai kul 6:30pg baru aku tidur, dan terbangun semula pukul 8:30pg. alamak! dah lambat. terus aku speed gerak gi kolej.haha ;D sampai jek dalam kelas dah pukul 9 pagi. takut rasa nak masuk.pastu aku cakap..

"Miss,mintak maaf..tadi saya tolong Nad,tayar dia pancit kat Tambun."


hehhee :P


Thanks sebab kasik aku menginap umah korang
Foto Percuma!! haha ;D

dari kri : Puntong, Nad, Syam, Pian

11 comments:

Syahzamir S. Hashim said...

Hak2..
ak rse ak kali terakhir tdo lambat minggu lpas kot, siapkan poster DPM, itupun sampai kul 4 je,huhu..

Hak2..
pandai tipu sunat..

*Muka puntong, pian ngan syam xleh blah! hak2

Syahzamir S. Hashim said...

Hak2..
ak rse ak kali terakhir tdo lambat minggu lpas kot, siapkan poster DPM, itupun sampai kul 4 je,huhu..

Hak2..
pandai tipu sunat..

*Muka puntong, pian ngan syam xleh blah! hak2

Omaw Rozduan said...

hehehhe ;D

suffian.othman said...

hahaha..patut la x nmpk bayang semalam..;)

suffian.othman said...

hahaha..patut la x nmpk bayang semalam..;)

asis said...

ble eh ak tdo lambat..
em...........
baru2 ni dalam 3pg aje...

Omaw Rozduan said...

pompuan tak baik tidor lambat ok.

yokai lucifer said...

rilek r.
aku ari2 mantain dgr azan subuh bru tido.

t.K.a said...

hahaha
ku pnah wat esmen2 yg pnah korg wat 2 smpi xtdo tau!!!
hehehehe

Omaw Rozduan said...

oh.
hehe.
aku kalau tidur lambat bangun mesti awal.
hhehehe ;)

sanatarium.assasin said...

kepada saudara omaw ...... kedatangan mu tetap kami mengalu-alukan