25 February 2009

Apa nak buat dengan orang berperangai celaka begini ye?

Bila Lif dah terbukak! adalah seorang hamba allah yang mulia ni terus tutup pintu lif.walaupun tau aku nak masuk.memang celaka la lu! tggu la! Mak Bapak hantar kau sekolah untuk ajar kau jadi bangsat.















9 comments:

suffian.othman said...

uhk!?
mmg siot je org tu..
die x nmpk ko ke?

Syahzamir S. Hashim said...

omaw..
relaks omaw..
jgn marah2..
ak pn dah byk kali jd cmtu..
relax k..

Omaw Rozduan said...

masalahnya dia nampak aku berdiri.

oh! saley said...

untungla ade org camni.

soya said...

senang,

"baghal"

abis cerite..

t.K.a said...

isy2..
mmg sial jela org yg wat cm2..
sabo je la weh..
cube klu die yg kene mesti mesti xley bla..
lg best klu ko yg wat cm2 balek kat die...2..
hehehehe

Lea Shariff said...

haha..
ko tau kan aku penah kena camni? si CIBAI tu penah wat kat aku. siap marah aku lagik. hahaha.

ape yg patot ko buat, lain kali nampak muka orang itu, ko babai2 kat dia, sambil cakap 'HAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!', pastikan muka ko penuh gembira, then ko cakap nama dier.
"POLANNNN!!!!!!!"dgn penuh kegirangan dengan mengangkat sebelah tangan penumbuk. dan keluarkan jari tengah kat depan muka dier... pastu lari sekuat hati....
confirm dia meraung gile babi kat situ sambil menjerit 'MAKKKK!! OMAW BULI!!"

ahhaa.. pecayelahhhh!!!!!

eD love photographY said...

rilek2..
smpai masa ko gunekan badan ko tu untuk tibai dier..aku pon xpuas hati nie..
dah la muka macam pot sardin kemek..huhu..
perangai lak macam babi..
mana la org nak suka

Omaw Rozduan said...

hahahaha ;D
lawak la korang!