11 January 2009

Persoalan

Pernahkan korang mengalami situasi yang aku alami sekarang.. situasinya begini,dalam bilik korang terhidu sesuatu yang teramat busuk! nak aku nyatakan..bukan bau baju tak basuh,bau stoking atau lain-lain.. tapi ianya bau yang sangat busuk..seriusly!! sangat busuk!! dan amat busuk!! dan ianya akan hilang dalam beberapa saat.. selepas itu bau tu akan datang balik..... Yang aku tau,jika bau tu datang balik..aku akan sembor mati-matian penyembor Lemon Tree aku nih.


Waaaaa..jenuh aku fikirkan tentang bau tu..
moga hari cepat siang ;'(





7 comments:

oh! saley said...

wow,
kalu ni.
ko sorang jela yg jumpe yek!
xp

Omaw Rozduan said...

huhuhuhu.
takut.takut ;'(

Syahzamir said...

weh omaw..
kalau kentut gtu ngaku je la, xyah nak cover2..huhu

Omaw Rozduan said...

serius beb!
ia bukan bau kentut.
huhuuh

NadaFio said...

aku atu ada wt...burung ko

Omaw Rozduan said...

apa ko merepek.
aku tau lah ko org jawe.
hahaha ;D

eD love photographY said...

nad nie kalau comment x bley betol..hahahaha...
ada je bunyi macam nak lucah..hahahaha
sori nad...