03 January 2009

Peristiwa hari ini

Hari ini,aku plan untuk menonton wayang dengan Nad dan Enil dan sebab tu jugak aku bangun agak awal harini.tapi hujan turun tanpa henti.dari pagi hinggalah ke waktu senja.so,plan untuk tengok wayang terpaksa ditangguh.adoi! takpe,takpe,bajet aku dok ipoh ni utk seminggu jek!haha 3tahun beb ;D

Bila dah sampai waktu tengah hari,hujan masih belum berhenti.adoi..perot lapar gilak babeng ni.dari pagi tak makan..hujan lebat plak tu..sejuk..lagi lah lapor..ya ALLAH..tolonglah kami.
Fendi kata kat aku,

"Time ada kereta taknak pulak hujan.bila ada motor jek..hujan tak henti-henti"

aku gelak jek dengar Fendi cakap mcm tu.hihi
Lepas tu Fendi dapat idea mcm ne nak ke Cherry Corner tanpa kena Hujan.hahha.idea dia jadikan kanvas motor razak sebagai payung.akhirnya,KIMI,RAZAK,RIZAL,AMIR,FENDI dan AKU berselidung bawah kanvas tu.beratur macam keretapi.wahahhaha.gilak babeng.mcm indon!aku pong tumpang sekaki walaupun agak segan...aku ajak naik motor diaorang taknak!takut lagi basah kata diaorang.hahaha.redah jek la walaupun motor tak cukup.hehe


kalau diorang ikut aku naik motor macam ni la.haha.brilliant dow idea ni!!


1 comment:

Lea Quzandrea said...

ya robbi.. tadi baru aku nampak dalam uitm 3 orang laki naik mcm nie..
tgk2 LAPAN sekali gussss dalam gmbr nie.. gila apeee?
ahaahaa..
ini dah kes sontot/sodomee nieh....

hahah~~~~~~~