08 January 2009

Artis dan Pendidikan

Terkejut aku bila sham berkata padaku yang dia meletakkan siti nurhaliza sebagai seorang artis down dan 
tidak berpelajaran.aku sendiri tak tau kenapa dia berkata begitu.hmmm.

Bagi aku pulak,siti nurhaliza adalah artis yang boleh dijadikan contoh!serius! memanglah pendidikan itu penting.
tapi!dapatkah korang lihat siti nurhaliza bermula dari mana? yeah! dari bawah dan terus maju dengan usaha dan
hasil dari titik peluh sendiri.ternyata! aku sangat kagum dengan siti nurhaliza.mula menyanyi sejak umur 16 tahun..
pada umur 16 tahun dia dah dapat rezeki sebagai seorang penyanyi..memang tak dapat dinafikan,pendidikan itu penting! tapi kita kena ingat,usaha itu lebih penting.dengan hanya menjual suara,siti nurhaliza sudah kaya raya sekarang.

1 comment:

Anonymous said...

untuk perngetahuan kau omaw...
aku bacala kat MTVAsia.com...dia punya harta diestimatekan 50 juta..
WOW!