03 December 2008

Episod Tragis Omaw

currently listen to - Caravansary - Kitaro

Macam ni lah aku sekarang..bila aku ada masalah apa.aku akan luahkan melalui blog.itu jek medium terbaik bagi aku, masalah sekarang..
aku tersangatlah sedih,hampa,geram,benggang..bayangkan,kereta yang selama ni aku bawak sana-sini terpaksa aku lepaskan macam tu jek.ke tangan orang lain,kepada insan yang tak pernah aku kenal. sia-sia pengorbanan aku selama ni kat kereta tu.semua dah musnah.celaka betul.sia-sia aku berulang alik ke JPJ,Balai Polis dengan harapan nak mencari jalan penyelesaian..tapi,tu semua sia-sia.. berat hati sungguh aku nak lepaskan kereta tu..macam-macam kenangan ada..duit pun dah banyak habis kat kereta tu..tapi nak wat camne. apa aku bleh wat..bakar kereta tu?? apa yang kau mampu buat sekarang hanya ucapan "SELAMAT TINGGAL WEW 7095"...mungkin anda tak faham situasi apa yang aku hadapi sekarang..sungguh perit rasanya utk aku tulis kat sini.


kepada Zairul Azmir bin Azmi,terima kasih sebab selama ni dah banyak bermain 'wayang' dengan aku dan family aku.terima kasih sebab kau bagi masalah yang sebegini besar dekat aku dan family aku..terima kasih banyak2..semoga tuhan dapat 'balas' perbuatan kau...tak sangka..saudara sendiri sanggup wat perkara ni kat aku dan keluarga aku..aku tau,sekarang mungkin kau dah tersenyum lebar.hmmm.



p/s: mati lebih baik

2 comments:

NadaFio said...

ish2x aku doakan orang 'tue' dapat balasannya...a nnd satu lagi orang jahat takkan bertahan lamala omaw...
ti ang citer kat aku lagik k!

Omaw Rozduan said...

terima kasih nad ;'(