24 October 2010

Nasi Ganja Pusing Ipoh

Mood : Happy
Listen : Engkau Laksana Bulan - P Ramlee

Harini ajue ngn kak sara ajak makan nasi ganja, diaorang tak pernah try lagi nasi paling femes dekat ipoh ni walaupun dah nak dekat 3 tahun duduk ipoh. hehe. sampai jek nasi ganja. perghh. tu dia, orang dok berator mmg panjang. tapi takpe, nasi ganja punya pasal.

apa yang aku suka pasal nasi ganja ni adalah pasal kedai dia, sangat oldskool beb. macam kedai2 dalam cerita P Ramlee dulu. pastu kedai dia sangat satu malaysia, yang jual makanan mamak, yang jual air cina dan pelanggan melayu,cina,india. satu malaysia kan? sape yang datang ipoh wajib datang sini. tapi kalau datang sini jangan harap korang nak bergosip lepas makan atau nak cungkil2 gigi ke. mmg takleh sebab orang pack gila kot. haha.

lepas makan kami cari accessories utk MP. kedai dah aim dah.cuma tadi semua kedai tutup. hari ahad kan. biasalah.takpe2. esok gi lagik.

p/s : dah berkenan satu toys masa jalan2 tadi. oke, bulan depan.kompommm!




3 comments:

Rosli Arof / Foto Republic said...

nice story and photos bro...

Omaw Rozduan said...

hehe,thanks bry

GuLa said...

Err err aku kira loser jugak ni pasal tak rasa lagi.