19 August 2010

catatan tragis




mood : sedang maraton lagu- lagu force vormit.


oh. harini aku nak bercerita mengenai hari semalam. 
sebenarnya, susah betul jadi orang bodoh.haish. mengeluh. orang kata tak baik mengeluh tentang nasib. tapi kali ni aku terpaksa. 

apa yang aku keluhkan? aku cerita,
semalam kuiz Web programming(WP), bila aku tgk kertas soalan. demm it! satu pun tak boleh jawab. dalam hati aku, utk apa aku datang kelas dalam 7 minggu ni? banggang! semata-mata taknak dapat surat notis kan? HAHA. itu lah, susah betul jadi orang bodoh. aku tak dapat jawab sampai 5 minit terakhir tu, ada kawan2 yang sudi tolong. maaflah pensyarah, saya terpaksa buat ni sebab nak dapat Diploma. yang penting, aku benci nombor (melainkan wang), aku benci FORMULA, aku benci CALCULATION dan aku benci semua yang melibatkan matematik.



5 comments:

eD's photography said...

haha..aku siap kena cop x dapat hidayah di bulan posa lagi omaw..:P..
hampeh

Omaw Rozduan said...

hahaha

Fatin Aliyya said...

ak pn x berapa suka math..sbb terkands ms spm dulu..T_T

Omaw Rozduan said...

hahaha

halimatus yusof said...

xpe omaw. ini baru midterm. boleh try lagi nnt.

*terima kasih wish gudluck adik aku. :)