01 April 2010

gua dengan zaman sekolah tak jauh beza

ni gua masa zaman sekolah yang aku tinggalkan beberapa tahun lepas. oh yeahh! mcm biasa, wa memang dah gemok. tapi wa gemok bukan sejak azali. wa gemok lepas dipotong.oyeahhh!beg sandang tepi mcm tu memang wa dah biasa. dari sekolah lagi. lagi best kalau sangkut kat kepala. layan doohh. aksesori wajib, gelang hitam 50sen di tangan.


oke, ni muka wa sekarang.zaman kolej.. mcm skolah dulu. tak banyak beza wa rasa. masih gemok dan bertambah gemok rasanya. argghh. nak diet.masih sama, beg sandang tepi masih ada. gelang ditangan masih ada. haha. tak bleh nak ubah lahh.

p/s : selesa dengan badan sendiri, jadi diri sendiri

4 comments:

Dyra J. said...

Rangkap terakhir is a total agree. :)

Omaw Rozduan said...

;D

niera the story said...

haha cool pe.
msti ckgu igt j heheh.

Omaw Rozduan said...

waa.rindunya kat cekgu skola.