13 October 2009

Final Projek in Making - Part 2

hye, ini adalah hari kedua group aku buat shooting untuk short film "comback" lokasinya di bota kanan, perak. kampung dimana aku sambut raya tiap tahun. best sangat sebab aku dah biasa dengan tempat tu. lokasinya sawah padi, menjerit budak2 ni dalam kereta.."lawanya..lawanya.."

dari pagi hinggalah ke petang, barulah shooting selesai. nampak aja mudah. tak sebenarnya. sambil shooting, enjoy bekerja dan begembira dengan kawan-kawan tgk keindahan kampung aku ni ;)

so, aku nak ucapkan ribuan terima kasih banyak kepada yang banyak membantu kumpulan kami dalam pembikinan short film comeback di Bota.

ribuan credit harus aku berikan kepada mereka:
  • Joe
  • Wawasui
  • Nazirah
  • Opah saya ;) thanks for the costum! hehe
  • Opah Minah ;) thanks untuk basikal dan pisau toreh getah
  • Pak Uda sekeluarga
  • Pakcik Saudara saya yang cakap pelakon jalan mcm hip hop dan "Bidadari".hahaha





2 comments:

NorFakruddin Rashid | Dino said...

kenapa x letak Video...
huhuhu...
kata tenet laju....

omawrozduan said...

haha.
mana leh letak sebelum presentation.
kolej kita ramai stalker.
lalalala