31 July 2009

Kolej diKuarantin



Mula-mula aku nak credit kat apek http://www.myspace.com/evilleen sebab bagi aku foto notis penutupan ni. yea, memang betul. kolej akan ditutup selama seminggu. ada yang gembira, dan ada yang risau sebab mid sem bukannya lama lagi. kepada yang bergembira tu mungkin jutaan terima kasih diaorang ucapkan kat babi-babi seluruh dunia ni. haha

Tak tau apa perasaan aku bila kolej dikuarantin selama seminggu, gembira? tak lah sangat sebab lepas ni aku gerenti akan ada direct kelas malam.memang la letih kan. Nak balik ke tak aku tak pasti lagi. mungkin ke bota dulu sebab Uda ada buat kenduri ahad ni. Yang pasti, cuti seminggu tak lah lama kalau masa seminggu tu dimanfaatkan sepenohnya. ;)


1 comment:

A B E A R ™ said...

kolej cuti.

ade baek, ade burok.

tp aq da kt KL da.

hehehe.