21 May 2009

Rancangan Television yang paling aku benci

Hai!
tak aku nafikan sepanjang cuti ni banyak masa aku habiskan dengan tengok TV. Berpuluh jam aku menonton dalam satu hari. dan rancangan paling aku benci kat TV sepanjang aku hidup ni ialah CAK CAK 2009. Serius beb, cerita ni bodoh giler.rancangan ni Azwan Ali yang punya tak silap aku.

p/s : esok cari kerja balik

7 comments:

aksyen kamen said...

program CAK CAK sentiasa dibenci ramai

hahahaha

Omaw Rozduan said...

cerita dia mcm pukimak!

soya said...

series!
aku pon fuck gile ite bodo ni..
mcm gampang!!

Dino[m*] said...

biasa lah tu omaw...
klu dah x de benda nak buat...
benda bodoh mcm tuh pun dia nak jadikan rancangan di astro...
aduhhh.....
ingat kelakar sgt la tuh...
huhuh... CAK CAK 2009 is Stupid Television Program from Astro..

fauzy said...

aku xsuka langsung citer tu!
tengok iklan pon dah benci!
wa ting to lo!

ape ntah!

AKU MEMANG BENCI!

BIAQ LAYAN SIARAN WARNA! MEMANG LAWAK!
DAH TEMPAH NAK BOH!

Omaw Rozduan said...

emotional ya kamu

Omaw Rozduan said...

emotional ya kamu