28 April 2009

Catatan tiada emosi

assalamualaikum,
sekali lagi aku ucapkan takziah kepada lea shariff diatas pemergian opahnya tercinta,masih teringat lagi aku bila opahnya cerita pasal zaman Jepun kat aku dulu.siap dia nyanyi lagu Jepun lagik.semoga rohnya dicucuri rahmat.

ok,aku akan terus bercerita,macam yang aku cakap sebelum ni,jumaat lepas aku balik kampong utk tinjau persiapan along kahwin,ayah tolong buat pelamin.ternyata..ayah sangat kreatif,sangat cantik pelaminnya.tak banyak yang aku tolong sebab sabtu tu aku ke ipoh utk ke wuhuu09.kat sana aku bersama ziera,aidi,toge,din,hadi dan pae..semuanya senior aku.

pukul 11 lebih aku sampai kampong balik, aku sekali jalan dengan hadi dan pae yang bergaya dengan satria neonya.balik tu sempat tgk bola,selangor vs kelantan.

esoknya,sepatutnya aku dah janji ngn opah utk stay kat kampung sampai kenduri.tapi nampak gayanya ayah tak benarkan.tapi tapelah sebab hari khamis ni balik kampong balik.heee.yeah! aku dah dapatkan EP Yuna..layan bhai. 5 track kesemuanya.












4 comments:

NadaFio said...

NAK GAK yYUNA... UUUU

asis said...

dan sebenarnye ku mengharapkan di sebalik senyumanmu itu............

Dino[m*] said...

YUNA di ZOUK..!!!

enil yg comey said...

best x???