02 March 2009

KENAPA KISAH HANTU INI BERTURUT-TURUT???

Mood : seram sejuk
Food : Burger Ayam Souble Special
Drink : Air Masak

ntah kenapa ntah.start dari aku tidur rumah nad tempoh hari..termasuk malam tu dan 2 hari berturut-turut aku asyik terdengar citer hantu kat kolej dgn hostel.kiwak tol la.aku tak bleh woh mende-mende mcm ni.tapi aku semangat gila nak dengar. yang paling aku goyang citer hantu kat hostel.aduhai..bikin tak tidur malam. tu ok lagi,yang pasal kat kolej tu,aku sendiri nampak bukti. syam,sendiri yang tunjuk kat aku gambar.mcm ni,dia tunjuk kat aku gambar awek dia snap kat penthouse kolej..pastu,belakang awek dia ada imej lain.mula2 aku pun tak percaya.bajet budak test skill photoshop ke apa.bila aku tgk sendiri,,memang aku terkejut dgn apa yg aku nampak.foto tu tak perlu lah aku uplod disini.cukup sekadar aku gambarkan situasinya.

apapun,aku adalah seorang yang berani-berani takot.hohoh ;'(

7 comments:

eD love photographY said...

hahaha...
dalam umah kiter aku la hantu...suke sepahkan dan suke kacau ko omaw..haha

Omaw Rozduan said...

ko mmg hantu selamanya

Syahzamir S. Hashim said...

Weh..
sme la mcm ak..
lpas je sir shazli cte kat ak psal hantu..
mcm2 berlaku kat umah ak..
seram sejuk ak dibuatnyer..
nak buang air pn takut..huhu

suffian.othman said...

hahahha..
korang ni...

asis said...

hoho..
xyah tkut2..
buat2 brani aje..
nmpk pun bt2 xnmpk aje..
slagi 'ia' xganggu hidupmu...
hoho..

Razak said...

t nak nrngok yer pic tuh...

iwan said...

huhuhu.. aku pon same..
dari sem lepas g bende ni da blaku..
umah aku pon ada.. n aku pon pnh alami..
wakakah..
takot... aku rase aku dah cte kat ko kan..