07 January 2009

Story untuk semalam

Uweeee ;D
geram siot aku semalam,sebab penat lelahnya aku terkelamkabut bangun pagi.ingatkan dah terlambat nak gi kelas. rupernya kelas pagi ni lecturer takdek sebab gi kursus.kiwak tol.aku ingat dia gi kursus 8hb.siot!siot! penat aku iron baju pagi-pagi.kalau aku tau, aku mengkankang tidor lagi.pergh.sapakah yg patut dipersalahkan? akhirnya,pukul 9 baru aku sampai kolej.selepas aku makan nasi lemak bercampur telor mata kerbau, terus aku tuju library utk carik enil nad dan enil.warghhh!! aku bertambah hot dan cute bila enil bagitau yg hari ni mmg takde kelas langsung sebab lecturer yang tak gi kursus tu MC.wargh!!FISH!!babi!babi!! rupernya kelas aku bercuti hari ni. ada kelas rap yg retro tu pun ntah mana perginya.kiwak tol! bukan nak bagitau!(harap2 dia tak jumpa blog aku.wahhaa =))

bila dah sampai kolej, gi mampos! takkan aku nak balik umah balik!! baik aku lepak library baca buku.(weeeeeeeeeeeeee ;P) aku duduk melepak dengan Nad dan Enil dalam library yg tak macam library(bising).bila aku rasa sejuk sangat dalam library tu aku gi tandas dan kencing.siot, lega!!.bila sejuk lagi,kencing lagi.. begitulah seterusnya.haha.kencing best!kencing best!

jam menunjukkan pukul 12,waktu ni lah dimana manusia-manusia normal akan berasa lapor.tak kiralah perot kita besar mana, walaupun perot aku ni lebih besar dan bulat dari orang lain,nafsu lapar aku jugek sama seperti diaorang..malahan!! nafsu makan Nad lebih kuat dari aku..kiranya.Nad ni cepat terangsang la.haha ;D harini diaorang ajak makan kat KAK LAH.sebenarnya,lepas Lea Shariff gi UiTM..kitaorang tak pernah gi langsong makan kat gerai KAK LAH ni.ntah nape ntah! harini diaorang buang tebiat nak makan kat situ plak.sampai jek gerai tu aku terus sambar pinggan..selepas tu jugak,ada sedikit dialog spontan antara aku dan enil;

Enil : "wergh omaw! tengok tu..sambal belacan"
Aku : "heeeeeeeeeee"

yeah!! enil! aku tau sambal belacan tu akan mengingatkan kiter pada seseorang.weeeeeeeeee ;D lepas dia dah makan sambal belacan tu! dia akan sapu tangan dia dgn lotion!miahahah ;D

harini sukacita dimaklumkan bahawa aku makan lauk ayam goreng dan daging sup dan minum air tembikai gelas besar dimana keseluruhannya beharga RM4.30. dah selesai makan telepon kami telepon Lea Shariff kejap..bergosip.weeee ;) dah!dah! sudah lah tu makan..jom gi kolej balik. sampai kolej kitaorang melepak online mespes dan berblogspot di library semula.PENGUNGUMAN!! harini buat pertama kalinya aku meminjam buku dari library. hahahha.aku pinjam buku ttg kamera yang baru sampai.bestnya aku baca buku tu.tapi dalam buku tu takde gambor orang yang seksi-seksi.sedihnya ;'( bila dah pukul 3ptg mcm tu sue,farra,ann,ada,azie datang library.haha.mmg dah tak wat macam library.masing2 lagak macam orang mabok. bising nak mampos!haha.skit2 gelak. lagi2 bila nad dengar lagu Karim Daud.haha.aku rasa library tu dah tak terkawal lagi.agaknya..bila kitaorang berbogel dalam tu pon takpe.haha.dalam pukul 4.30 semua dah nak berambos balik,sue sempat belanja aku coklat hiro sebelom balik.terima kasih gedik

sebelum balik umah,nad ajak gi yik fong.di nak beli hanpon.haaa..jom!jom! yg aku tak tahan. si nad ni..beli hanpon macam beli karipap.
ok, macam ni situasinya.

SITUASI 1
pembeli : makcik,berapa ringgit karipap ni?
Penjual karipap: 3 seringgit dik.
pembeli : ok,kasik saya 2 ringgit ye makcik..

SITUASI 2 ( bila nad beli hanpon)
Nad : hello,hanpon ni brapa?
Penjual Hanpon : yang ni? model ni RM88
Nad : okeyh! saya ambik ni..

aku pun!! haaaaaaaa??? fish gilak mamat ni.hahaha ;D

pastu,bila nad tengok henpon yang lain..

Nad: Hello,ni brape ringgit plak?
Penjual Henpon: Oh yang ni mahal sikit,RM165.
Nad: oh.yeah?ok..saya amik yang ni la.yang tadi tak jadi.

hahhaa.aku pun.haaaaa???
pukul bape ntah aku sampai umah.letih macam bangsat walaupun takde kelas harini.haha ;)


P/S:hari2 tidor lambat skrg.gampang tol.

5 comments:

Anonymous said...

haha~
lawak tol tang ang citer cara aku beli...
mcm knape ntah?

omawrozduan said...

apa yg lawak.
ko tu yg lawak.
FISH

Lea Quzandrea said...

hahahahahhaa!!!!!!!!!!

lawak gile nadzirul niehh..
mcm beli karipap.
hahahaha..

hehe sambal belacan ^___^

hehehe.. kelakar tol nadzirul! tergelak2 aku

Anonymous said...

hahahahah....erm....lawk2...
cm salah aku je g information yg salah..
wakaahahahahahah
;p

omawrozduan said...

weeeeee ;P