12 January 2009

Rasa ini tuhan saja yang tahu

Korang bayangkan bila member2 satu rumah,satu kelas yang lain dah pegang cek berjumlah RM4000..sedangkan aku tak dapat sesen pun duit MARA lagi,bleh bayangkan tak? siyes shit! bengang! marah! bukan aku tak sabar..sekurang-kurangnya,pihak pengurusan bleh bagi aku jawapan yang lebih baik utk menjawab segala persoalan kelewatan MARA aku,maksud aku jawapan yang lebih 'proffessional'. ni tak..bila aku tanya..

"puan bila saya nak dapat aggreement MARA?,saya dah sesak takde duit dah ni."
"hmm.mungkin hujung bulan ni..takde duit?pinjam la dari kawan awak dulu"

aku pun..wah!! wtf??Pinjam dari kawan?aku masih ada mak bapak untuk tanggung aku dia suruh aku pinjam dari kawan? inikah jawapan yang sepatutnya aku dapat? yang nad tak abis2 "rilek ah bro.." nad, mungkin ko tak paham perasaan aku.. perasaan aku lebih kurang sama macam perasaan ko semasa borang MARA ko tertumpah kuah maggi dulu, sama juga seperti kekusutan kau ketika lewwat hantar borang MARA dulu..

notakaki,
penantian sesuatu yang menyeksakan

1 comment:

Nadafio said...

hak eleh omaw aku pulak... tapi betollah... rasanya mcm tuh gak arr.. tapi kau ingat pesanan lea shariff arinie kau rasa terok dan tak bernaseb baik.. ada lagi berganda yg tak bernaseb baik tau... sabor yer... aku tau bend atuh ada cuma lambat sket jew...
senyum sket;p
ekekeke