14 January 2009

Akan Datang! "Cinta Itu Perkara Biasa"

yeah! aku baru dapat projek assignment aku yang seterusnya! untuk photomedia. tajuknya, "Cinta Itu Perkara Biasa" mula-mula aku dok termenung jauh gak mengenangkan apa aku nak wat dgn tajuk ni.apa subjek aku nanti??hmmm. dok 2-3 hari aku memikir! akhirnya aku dah dapat idea!weeeeee ;D apa yang aku bleh bagitau aku akan gunakan beberapa ratusan helai daun kering sebagai prop.tapi aku takkan menerapkan konsep cinta antara pasangan kekasih dalam projek aku kali ni.hehe.modelnya masih belum ditentukan!! yeah! berita baik! saper nak jadi model??
syaratnya!

  • sanggup menggila bersama aku.
  • gigih menuju kejayaan
  • tahan maki.hahaha(ilek ah!)
  • Sporting
  • Beriman
  • Mematuhi syarat sebagai menantu idaman
  • rajin mencari nafkah
  • Beradab sopan
Hehehe



9 comments:

Syahzamir S. Hashim said...

Weh omaw, aku berminat ni,
kalau aku nak apply jawatan model ni bleh x?
ade kekosongan x untuk ak, huhu

Lea Quzandrea said...

weh.
aku ada mematuhi syarat sebagai menantu idaman takk??

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hak3..

(jgn tetibe nadzirul nak kate 'tak' sudah... tunggu kao aku balik ipoh, aku cabut2 bulu idung ko sehelai2. ahah)

omawrozduan said...

hhahaha.
syazmir.
pompuan la ;P
heeeeeeeeee



lea,
jom jadik model.
weeeeeeee

Anonymous said...

than maki?
wahaha.
ingat cite DoReMi ka

omawrozduan said...

haha
aku kuat maki skrg ley!

Lea Quzandrea said...

Omaw.. haha. boley ek?
dateline nye bile?

hahaha~~~
takpelah.

muka tak lawa ...
suh la bitch tuh jadik..
lalalalalla

omawrozduan said...

dateline pas cuti.
adoi...
huuuuuuu.
aku dah hantar proposal.
dan APROVE!
tapi aku rasa maksud kurang jelas..

dan aku nak wat lain!

Nadzirul Afif Omar said...

lihatlah dunia... modelnya disini.. muahahhaha!

ed shahir said...

uihh...
kebetulan..semua syarat tu aku ada..
hahaha..
tambah2 yang beriman tu..
hahahaha..
lepas nie aku p buang janggut,misai dengan bulu kaki k..
hahahaha